UUTTA: POWER 1

Sopii miehille sekä naisille, jotka haluavat uutta nostetta salitreenihin, ehkä muun liikunnan ohella tai vaihtoehtoisesti keskittyä puhtaasti voiman hankintaan esim. ryhmäliikuntatuntien tilalla. Treenien syklitys menee niin, että treenataan kaksi päivää ja levätään aina perään yksi. 

Osta
UUTTA: BIKINI FIT – POLTA RASVAA JA KIINTEYDY

Kesän kuumin treeniohjelma on täällä! Viisijakoinen saliohjelma, jonka avulla muokkaat kehostasi vahvan, kiinteän ja naisellisen. Ohjelma painottuu alavartalon muokkaamiseen ja etenkin pakaroihin, jotka treenataan kolmesti viikkoon.

Osta
UUTTA: MIINUS VIISI KILOA

Haluaisitko keventää oloasi ja ne kuuluisat viimeiset kilot on aina haastavinta saada lähtemään? Tämän ruokavalion avulla onnistut pudottamaan painoasi viiden kilon verran 6-8 viikon aikana. Valmennus sisältää ruokavalion, jossa mukana päivän kokonaismakrojakauma, jonka avulla voit tehdä omia vaihtoja ruoka-aineisiin halutessasi.

Osta
YKSILÖLLINEN RAVINTO-OHJELMA
Ruokavalio suunnitellaan yksilöllisesti asiakkaan tavoitteiden ja tarpeiden mukaan. Ravinto-ohjelma sisältää useita vaihtoehtoja sekä makrojakauman, jonka avulla voi myös syödä hyvinkin joustavasti ja saada silti toivomiaan tuloksia. Ohjelman mukana vastauspalvelu sähköpostin välityksellä mahdollisia neuvoja ja ongelmia varten.
 
Osta
YKSILÖLLINEN TREENIOHJELMA
Treeniohjelma suunnitellaan asiakkaan tavoitteiden mukaan ja otetaan huomioon yksilölliset tarpeet, elämäntilanne ja mahdolliset haasteet, jolloin tuloksista saadaan pysyvämpiä ja harjoittelu on mielekkäämpää. Harjoitusohjelma sisältää itse harjoitukset (liikkeet, toistomäärät, paino-ohjeet), ohjeet treenisyklin noudattamiselle viikko -ja kuukausitasolla.
 
 
Osta
UUTUUS! LEAN & TONED

Toiveena timmi, sporttinen ja muodokas vartalo? Lean & Toned – valmennuksen avulla pääset tavoitteeseesi. 13 viikon ajan treenataan kovaa, mutta järkevästi. Treenit vaihtuvat kahdesti valmennuksen aikana ja tehoja lyödään lisää matkan edetessä. Ohjelman aikana opit treenaamaan kuntosalilla ja saat ideoita miten varioida treenejä myös tulevaisuudessa. Valmennus perustuu 4 – jakoiseen ohjelmaan, jota kierrätetään niin, että myös lepopäivät tukevat kehitystä mahdollisimman hyvin!

Osta
UUTUUS! BOOTY BOOTCAMP

Nyt laitetaan pakarat ja reidet timmiin kuntoon! Ohjelma on suunniteltu kiinteyttämään etenkin alavartaloa, sillä se keskittyy tehokkaasti reisien ja pakaroiden alueelle! Ohjelmassa hyödynnetään sekä saliharjoittelua että plyometrisiä treenejä, joiden avulla saavutetaan sporttinen ja sulava lopputulos. Harjoituskertoja on 4-5 viikossa: 2 salitreeniä, 1 loikkatreeni sekä 1-2 HIIT-harjoitusta.

Osta
KIINTEYTYJÄN KASVISRUOKAVALIO

Paljon toivottu ja odotettu Kiinteytyjän kasvisruokavalio on nyt täällä! Ohjelmassa syödään päivittäin viisi monipuolista ateriaa, jotka voi itse rakentaa lisuke-listaa ja eri vaihtoehtoja käyttäen. Ohjelma takaa riittävän proteiininsaannin ja kehittymisen treenatessa. Ohjelmassa on myös gluteeniton ja maidoton vaihtoehto jokaiselle aterialle. Useissa aterioissa on useampia vaihtoehtoja valittavaksi.

Tämän ohjelman voi yhdistää minkä tahansa paketin treeniohjelmaan!

Mistä kaikki alkoi?

Ainon yli viisivuotisen blogiuran aikana on tullut hurjasti kyselyjä ja toiveita tämänkaltaisesta palvelusta, joten päätimme viedä aikaisemmat haasteet seuraavalle tasolle ja tarjota tarkempaa valmennusta ja ohjeistusta. Sivustoa ja tarjottavia ohjelmia tullaan kehittämään käyttäjien palautteen ja toiveiden mukaan!