KIINTEYTYJÄN KASVISRUOKAVALIO

Paljon toivottu ja odotettu Kiinteytyjän kasvisruokavalio on nyt täällä! Ohjelmassa syödään päivittäin viisi monipuolista ateriaa, jotka voi itse rakentaa lisuke-listaa ja eri vaihtoehtoja käyttäen. Ohjelma takaa riittävän proteiininsaannin ja kehittymisen treenatessa. Ohjelmassa on myös gluteeniton ja maidoton vaihtoehto jokaiselle aterialle. Useissa aterioissa on useampia vaihtoehtoja valittavaksi.

Tämän ohjelman voi yhdistää minkä tahansa paketin treeniohjelmaan!

Osta
BIKINI BODY BOOTCAMP VOL.2

Ohjelma sisältää kolme erilaista treeniä, joita tehdään 3-5 kertaa viikossa. Harjoittelu perustuu kovatehoiseen plyometriseen treeniin, joka on tehokas tapa kohottaa kuntoa ja kiinteyttää kehoa, tuloksena sporttinen bikinivartalo. Jokaiseen ohjelmaan on oma video, jossa esitellään liikkeet.

Treeniohjelman lisäksi saat tarkkaan suunnitellun ruokavalion tukemaan kehitystä ja tuloksia. Ruokavaliossa on useita eri vaihtoehtoja aterioilla ja ruokavalio valitaan oman painon mukaan. Ruokavaliossa on myös gluteeniton ja maidoton vaihtoehto. Ruokavalion mukana tulee ohjeet, sekä vinkit miten kannattaa jatkaa 8 viikon jälkeen.

Ohjelma sisältää pääsyn Q&A – osioon, jossa mahdollisuus kysyä ohjeita Ainolta. Aino vastaa kaikkiin kysymyksiin kahdesti viikossa.

Osta

BEACH BODY VOL.2

Ohjelma sisältää neljä kuntosalilla tehtävää ohjelmaa, joista yksi painottuu alavartaloon, yksi pakaroihin ja kaksi muuta ylävartaloon. Jokaiseen ohjelmaan on omat videot liikkeineen.

 

Treeniohjelman lisäksi saat tarkkaan suunnitellun ruokavalion tukemaan kehitystä ja tuloksia. Ruokavaliossa on useita eri vaihtoehtoja aterioilla ja ruokavalio valitaan oman painon mukaan. Ruokavaliossa on myös gluteeniton ja maidoton vaihtoehto. Ruokavalion mukana tulee ohjeet, sekä vinkit miten kannattaa jatkaa 8 viikon jälkeen.

 

Ohjelma sisältää pääsyn Q&A – osioon, jossa mahdollisuus kysyä ohjeita Ainolta. Aino vastaa kaikkiin kysymyksiin kahdesti viikossa.

Osta

FATBURN! -OHJELMA

Paketti sisältää kolme saliohjelmaa sekä kaksi HIIT-treeniä. Salitreenit tehdään kuntosalilla, mutta HIIT-treenejä voi tehdä myös ulkona. Ohjelma sopii kaikille, joilla on jo hieman treenikokemusta alla. Liikkeet ovat perus voimailuliikkeitä, eli turhat kikkailut on jätetty pois tästä ohjelmasta. Jokaiseen saliohjelmaan on videot liikkeineen.

 

Treeniohjelman lisäksi paketti sisältää tarkkaan suunnitellun ruokavalion tukemaan kehitystä ja tuloksia. Ruokavaliossa on useita eri vaihtoehtoja aterioilla ja ruokavalio valitaan oman painon mukaan. Ruokavaliossa on myös gluteeniton ja maidoton vaihtoehto. Ruokavalion mukana tulee ohjeet, sekä vinkit miten kannattaa jatkaa 8 viikon jälkeen.

 

Ohjelma sisältää pääsyn Q&A – osioon, jossa mahdollisuus kysyä ohjeita Ainolta. Aino vastaa kaikkiin kysymyksiin kahdesti viikossa.

Osta

RYHMÄLIIKKUJAN RUOKAVALIO

Ohjelma sopii henkilöille, jotka harrastavat suurimmaksi osaksi aerobista liikuntaa ja haluavat parantaa jaksamistaan sekä oppia säännöllisen ruokarytmin. Ruokavaliossa käytetään perus raaka-aineita ja osassa aterioita on useampi vaihtoehto. Aterioista pystyy koostaa monipuolisia, herkullisia ja hyvää oloa tuovia aterioita, jolloin jaksaminen, palautuminen ja kehittyminen paranee. Usein ruokailujen säännöllistäminen ja makrojakauman kuntoon laittaminen tehostaa myös aineenvaihduntaa, jolloin saadaan aikaiseksi pientä kiinteytymistä. Ohjelma ei kuitenkaan ole suunniteltu varsinaisesti painonpudotukseen.

 

Ohjelma sisältää pääsyn Q&A – osioon, jossa mahdollisuus kysyä ohjeita Ainolta. Aino vastaa kaikkiin kysymyksiin kahdesti viikossa.

Osta

Mistä kaikki alkoi?

Ainon yli viisivuotisen blogiuran aikana on tullut hurjasti kyselyjä ja toiveita tämänkaltaisesta palvelusta, joten päätimme viedä aikaisemmat haasteet seuraavalle tasolle ja tarjota tarkempaa valmennusta ja ohjeistusta. Sivustoa ja tarjottavia ohjelmia tullaan kehittämään käyttäjien palautteen ja toiveiden mukaan!